Aan-/afmelden Tekst normaal Tekst groot (Int.Ex. 6)                            Nieuwsbrief Week 2, 2007

Deze week:



Ten volle beseffen dat God ons zegent

Dominee Schuller senior leest als voorbereiding op de preek aanstaande zondag uit psalm 103. Zijn zoon spreekt met Michael Scott Kerr. Hij bekommert zich om de gezinnen van Amerikaanse militairen. Hij zag de gevolgen van een oorlog voor kinderen en partners. Hij besloot om daar iets positiefs aan te doen. Hij nam een grote geloofsstap, een sprong zelfs. Hij zegde zijn baan op en begon de Snowball Express. Deze bezorgt alle kinderen een leuke vakantie die een ouder hebben verloren in de oorlog in Irak of Afghanistan.

Zoals iedere zondag is er ook deze week een speciale rol weggelegd voor de muziek. Maria Perez-Goodman speelt een pianosolo; het kinderkoor van de Crystal Cathedral zingt het lied 'De perfecte tien' en daarnaast zijn er diverse samenzangliederen.

Dominee Robert Anthony Schuller Dominee Robert Anthony Schuller preekt over de vraag hoe wij door God gezegend worden. Een fragment: "Hoe ontsluiten we de deuren tot Gods zegeningen? Daartoe moeten we van binnen ten volle beseffen dat God ons zegent. Daardoor kunnen we God danken omdat Hij ons zegent ook bij alle zorgen die we nu naar deze kerk hebben meegebracht. Hij zegent ons. Dat gaat door als u Hem eert en dient [...] Hoe geeft God ons zegeningen? Vreugde en blijdschap, voldoening, tevredenheid vertrouwen en bevestiging, heelheid en gezondheid: Hij zegent ons. God zegent ons voortdurend."
[Naar begin]


Nog vier dagen...

... en dan wordt de nieuwe website van Hour of Power Nederland gelanceerd! Op dinsdag 16 januari kunt u vanaf 12.00 uur terecht op een geheel vernieuwde site. Uiteraard blijft het adres wel hetzelfde: www.hourofpower.nl.

Mooier en duidelijker De nieuwe website
Het uiterlijk van de website is volledig veranderd en de indeling van de diverse pagina's is nu nog duidelijker. U komt nu intuïtief nog sneller bij de pagina die u zoekt. Wij hebben hard gewerkt aan deze vernieuwing en zijn trots op het resultaat. Wij hopen - en vertrouwen erop - dat u ook tevreden bent met de nieuwe look van hourofpower.nl.

Bekendmaken van Hour of Power
De huidige website heeft ons jaren goed gediend en meegeholpen aan de bekendwording van Hour of Power. Omdat wij denken dat de nieuwe uitstraling van de website hier in overtreffende trap aan zal bijdragen, hebben wij besloten tot deze belangrijke stap. We verwachten hiermee ook beter aan te sluiten bij de behoefte van jongeren.

We gaan verder
En die ontwikkeling is nog niet ten einde. Achter de schermen wordt hard gewerkt aan nieuwe services die via de website beschikbaar worden. Heeft u ideeën die kunnen bijdragen aan de verdere digitale ontwikkeling van Hour of Power, stuurt u dan een e-mail naar vlaar@hourofpower.nl.

Afscheid...
Wilt u afscheid nemen van onze huidige site, dan heeft u daarvoor nog vier dagen de tijd. Daarna gaan we met een nieuw, fris gezicht verder met het promoten van de uitzendingen van Hour of Power en daarmee de verkondiging van Gods Woord.
[Naar begin]



Word nu donateur
van Hour of Power

Hour of Power zoekt enthousiaste kijkers die de wekelijkse uitzendingen op RTL5 willen ondersteunen als donateur. Omdat wij geen subsidies van de overheid ontvangen, is het voortbestaan van dit programma vollédig afhankelijk van de steun van kijkers.

... en help mee met de verspreiding van
geloof, hoop en liefde

Vindt u het belangrijk dat Hour of Power op televisie te zijn blijft? Word dan nu donateur. Wij sturen u graag dominee Robert H. Schullers boek 'Het geheim achter geluk' toe als blijk van dank.







Het bestellen van producten via onze website is snel en wij garanderen u dat uw electronische machtiging of credit cardbetaling volledig veilig is!




Ons gebedsteam
bidt voor u!

Heeft u zorgen en wilt u dat er voor u gebeden wordt? Stuurt u dan een gebedsverzoek naar ons gebedsteam.





Aan-/afmelden nieuwsbrief





Hour of Power
Postbus 22
1250 AA LAREN
Tel: 035-5380588
Fax: 035-5380611
info@hourofpower.nl
www.hourofpower.nl
Postbank: 13800, Laren
ABN-Amro: 404771904, Hilversum
KBC (Belgie): 736000364119
IBAN: BE39736000364119
BIC/SWIFT code: KREDBEBB