Ga naar onze website
GROTE LETTERS / KLEINE LETTERS
AAN- / AFMELDEN
WEEK 32, 2007

Deze week:



Door logisch nadenken tot geloof gekomen

Aanstaande zondag spreekt dominee Schuller senior met Francis Collins. Deze wetenschapper was jarenlang atheïst, maar is door logisch nadenken tot geloof gekomen.

In de Nederlandse bijdrage van Hour of Power ontvangt presentator Jan van den Bosch schrijfster Joanne Verhulst. Zij heeft een methode gevonden om analfabeten binnen 10 uur te leren lezen, een geweldige oplossing voor 10% van de Nederlanders! Joanne is tevens lid van het gebedsteam en bidt voor de noden van mensen die een gebedsverzoek hebben ingediend bij Hour of Power. "Je hebt er geloof voor nodig om voor grote problemen te kunnen bidden. Ik draag het gewoon op aan God, Hij weet wat goed is. Mensen worden er echt ontzettend door gesteund."

Dominee Robert Anthony Schuller besluit zijn prekenserie over psalm 23. "De Goede Herder zegt: Geluk en genade volgen u alle dagen van uw leven. Elke dag dat je je doelen of de verlangens en de plannen die je hebt niet bereikt, zendt God zijn genade. En dat is genoeg om te bereiken wat we willen. Het maakt niet uit of het iets kleins is of iets groots. Jezus Christus stierf aan het kruis om u en mij vergeving te schenken. En we hoeven ons alleen maar te wenden tot Jezus en Hem vragen om vergeving, dan zal Hij onze zonden vergeven. Dat is de realiteit, in al zijn pure eenvoud."

De prekenserie over Psalm 23 wordt deze zomer op veler verzoek herhaald.
Deze dienst werd eerder uitgezonden op 10 september 2006.

[Naar begin]


Zelfs al ga ik door een dal: dvd/video en boek

Zelfs al ga ik door een dal... De prekenserie over Psalm 23 is nu verkrijgbaar op dvd en video en is getiteld 'Zelfs al ga ik door een dal...' Alle zeven preken bij elkaar, een haast onuitputtelijke bron van bemoediging en het mooie is: u kunt er op elk gewenst moment naar kijken! Elk van de preken kan bovendien uitstekend dienen als uitgangspunt voor bijvoorbeeld een gespreksavond.



Dominee Robert Anthony Schuller schreef ook een boek over deze psalm dat dezelfde titel draagt. In tien stappen voert hij u door Psalm 23 waarbij blokkades voor herstel - bijvoorbeeld schuld, zelfverwijt, angst - opgeruimd worden. Robert A. Schuller weet waarover hij spreekt. Toen hij zelf door een 'dal van diepe duisternis' ging, vond hij in Psalm 23 de weg naar een gelukkig leven. Het stappenplan dat hij voor zijn eigen herstel ontwikkelde, kan ook anderen helpen.

U vindt de dvd, de video en het boek op onze website.
[Naar begin]

Word nu donateur
van Hour of Power

Hour of Power zoekt enthousiaste kijkers die de wekelijkse uitzendingen op RTL5 willen ondersteunen als donateur. Omdat wij geen subsidies van de overheid ontvangen, is het voortbestaan van dit programma vollÚdig afhankelijk van de steun van kijkers.

... en help mee met
de verspreiding van
geloof, hoop en liefde

Vindt u het belangrijk dat Hour of Power op televisie te zijn blijft? Word dan nu donateur. Als blijk van dank sturen wij u graag een prachtig welkomstgeschenk: 'Het positieve gezin', geschreven door Arvella Schuller of dominee Robert H. Schullers dagboek 'Hours of Power'. U mag kiezen.

Het positieve gezin, geschreven door Arvella Schuller Hours of Power van dominee Schuller sr.

Ja, ik word donateur!

Het bestellen van producten via onze website is snel en wij garanderen u dat uw electronische machtiging of credit cardbetaling volledig veilig is!

Ons gebedsteam
bidt voor u!

Heeft u zorgen en wilt u dat er voor u gebeden wordt? Stuurt u dan een gebedsverzoek naar ons gebedsteam.

Hour of Power
Postbus 22
1250 AA LAREN

Tel: 035-5380588
Fax: 035-5380611
info@hourofpower.nl
www.hourofpower.nl

Postbank: 13800, Laren
ABN-Amro: 404771904, Hilversum

KBC (Belgie): 736000364119
IBAN: BE39736000364119
BIC/SWIFT code: KREDBEBB