Ga naar onze website
GROTE LETTERS / KLEINE LETTERS
AAN- / AFMELDEN
WEEK 34, 2007

Deze week:



Symbool van ons geloof

Aanstaande zondag verzorgt dominee Schuller senior de schriftlezing. Hij leest uit een van de meest geliefde teksten: Romeinen 8. "Wat zal ons scheiden van de liefde van Christus? Tegenspoed, ellende of vervolging, honger of armoede, gevaar of het zwaard? Maar wij zegevieren in dit alles glansrijk dankzij Hem die ons heeft liefgehad." Na de schriftlezing zingt het Noorse koor SKRUK het lied 'My Help Comes from the Lord'. Hierna spreekt dominee Schuller senior met de theoloog Stephen Post.

Dominee Robert Anthony Schuller preekt over het kruis. "Als we kijken naar het kruis van Jezus Christus is dat het symbool van ons geloof dat onze zonden vergeven zijn en dat hoop herboren is. Het kruis is een symbool van ons geloof. Ons geloof in de God die voor ons stierf: Hij zal ons onze zonden vergeven. Hij geeft ons de sleutels van de hemel en Hij laat ons met Hem leven in het paradijs. Het is het symbool van het kruis. Een symbool van ons geloof."


[Naar begin]


Houdt u van bellen?

Als u in uw vrije tijd graag aan de telefoon zit, vragen wij u eens te overwegen dat bij Hour of Power op kantoor te doen. Wij zijn namelijk op zoek naar enthousiaste kijkers die zich graag willen inzetten als telefonist. Leuk en nuttig werk waarbij u te maken krijgt met zeer uiteenlopende vragen. Spreekt dit u aan, aarzel dan niet en stuur een e-mail naar Peter Joseph.

Wilt u graag iets betekenen voor Hour of Power, maar liever niet als telefonist, kijk dan even op onze website voor de andere mogelijkheden.
[Naar begin]

Word nu donateur
van Hour of Power

Hour of Power zoekt enthousiaste kijkers die de wekelijkse uitzendingen op RTL5 willen ondersteunen als donateur. Omdat wij geen subsidies van de overheid ontvangen, is het voortbestaan van dit programma vollÚdig afhankelijk van de steun van kijkers.

... en help mee met
de verspreiding van
geloof, hoop en liefde

Vindt u het belangrijk dat Hour of Power op televisie te zijn blijft? Word dan nu donateur. Als blijk van dank sturen wij u graag een prachtig welkomstgeschenk: 'Het positieve gezin', geschreven door Arvella Schuller of dominee Robert H. Schullers dagboek 'Hours of Power'. U mag kiezen.

Het positieve gezin, geschreven door Arvella Schuller Hours of Power van dominee Schuller sr.

Ja, ik word donateur!

Het bestellen van producten via onze website is snel en wij garanderen u dat uw electronische machtiging of credit cardbetaling volledig veilig is!

Ons gebedsteam
bidt voor u!

Heeft u zorgen en wilt u dat er voor u gebeden wordt? Stuurt u dan een gebedsverzoek naar ons gebedsteam.

Hour of Power
Postbus 22
1250 AA LAREN

Tel: 035-5380588
Fax: 035-5380611
info@hourofpower.nl
www.hourofpower.nl

Postbank: 13800, Laren
ABN-Amro: 404771904, Hilversum

KBC (Belgie): 736000364119
IBAN: BE39736000364119
BIC/SWIFT code: KREDBEBB