Ga naar onze website
GROTE LETTERS / KLEINE LETTERS
AAN- / AFMELDEN
WEEK 37, 2007

Deze week:



De kerk is springlevend

Dominee Robert Anthony Schuller leest aanstaande zondag voor uit de prachtige psalm 105.

Mandisa Hundley Zijn vader interviewt Mandisa Hundley (zie foto). Zij werd bekend door deelname aan de Amerikaanse versie van Idols. "Ik deed mee aan American Idol, omdat ik de Heer rechtuit wou kunnen zeggen: 'Ik heb alles gedaan waartoe U me geroepen heeft.'"

Presentator Jan van den Bosch ontvangt Rebecca Bijker in de Nederlandse bijdrage van Hour of Power. Rebecca is als presentatrice regelmatig op televisie te zien. Menesen die voor de camera staan, worden vaak afgerekend op hun uiterlijk en niet op hun innerlijk. "Ik hoop dat binnen- en buitenkant kunnen matchen. Dan gaat het niet alleen om uiterlijk, maar ook om wat je dˇet. Dat je dus de dingen kunt doen waarvan je weet: dit komt van binnenuit, dit ben ik. Met inspiratie vanuit de hemel". Naast werken voor de televisie zet ze zich ook op een heel andere manier in. Geraakt door het leed van kinderen in Sri Lanka heeft zij met vrienden een kindertehuis opgezet. Inmiddels vinden ruim 70 kinderen hier een thuis. Een prachtig gesprek over hoe God mensen gebruikt voor zijn plan!

Hierna preekt dominee Schuller senior over het thema 'De kerk van Jezus Christus is nog steeds springlevend!' "Deze kerk is van Christus. En Hij zegent hem, houdt hem levend. Wij kennen de boodschap. Als zij hier komen, veranderen de cynici in zoekers, de zoekers in gelovigen, en de gelovigen in actieve gelovigen. En dat is het hele Evangelie."
[Naar begin]


Dominee Schuller 81 jaar!

Een jonge dominee Schuller Aanstaande zondag, 16 september hoopt dominee Schuller senior zijn 81e verjaardag te vieren! Wij vieren dat met hem mee en bidden voor hem. Wilt u met ons meebidden? Dat God hem zegent met een goede gezondheid, wijsheid en liefde?



Wij vragen ook uw gebed voor alle kantoren van Hour of Power wereldwijd. Vandaag is de laatste dag van een internationale conferentie waarbij alle directeuren bijeen zijn om met elkaar na te denken over de toekomst van Hour of Power. Hoe de positieve boodschap van Jezus Christus het best verkondigd kan worden aan zoveel mogelijk mensen. Er zijn geweldige dromen gedeeld en vertaald naar ambitieuze plannen, waarbij Gods leiding bepalend is voor het welslagen ervan. Gods Woord kent geen grenzen en met zijn kracht is alles mogelijk!
[Naar begin]

Word nu donateur
van Hour of Power

Hour of Power zoekt enthousiaste kijkers die de wekelijkse uitzendingen op RTL5 willen ondersteunen als donateur. Omdat wij geen subsidies van de overheid ontvangen, is het voortbestaan van dit programma vollÚdig afhankelijk van de steun van kijkers.

... en help mee met
de verspreiding van
geloof, hoop en liefde

Vindt u het belangrijk dat Hour of Power op televisie te zijn blijft? Word dan nu donateur. Als blijk van dank sturen wij u graag een prachtig welkomstgeschenk: 'Het positieve gezin', geschreven door Arvella Schuller of dominee Robert H. Schullers dagboek 'Hours of Power'. U mag kiezen.

Het positieve gezin, geschreven door Arvella Schuller Hours of Power van dominee Schuller sr.

Ja, ik word donateur!

Het bestellen van producten via onze website is snel en wij garanderen u dat uw electronische machtiging of credit cardbetaling volledig veilig is!

Ons gebedsteam
bidt voor u!

Heeft u zorgen en wilt u dat er voor u gebeden wordt? Stuurt u dan een gebedsverzoek naar ons gebedsteam.

Hour of Power
Postbus 22
1250 AA LAREN

Tel: 035-5380588
Fax: 035-5380611
info@hourofpower.nl
www.hourofpower.nl

Postbank: 13800, Laren
ABN-Amro: 404771904, Hilversum

KBC (Belgie): 736000364119
IBAN: BE39736000364119
BIC/SWIFT code: KREDBEBB