Ga naar onze website
GROTE LETTERS / KLEINE LETTERS
AAN- / AFMELDEN
WEEK 39, 2007

Deze week:



Van prostituee tot politica

Sonic Flood Zoals iedere week is ook aanstaande zondag een belangrijke rol weggelegd voor de muziek. Don Neuen leidt het Crystal Cathedral koor, Sean Groombridge zit achter het orgel en Marc Riley dirigeert het Hour of Power orkest. De bekende gospelband Sonic Flood zal optreden en dominee Schuller senior heeft vooraf een gesprek met de zanger van de rockband, Rick Heil. Toen Rick elf jaar oud was, bleek hij de ziekte van Crohn te hebben, een chronische darmontsteking. "Ik heb vaak in het ziekenhuis gelegen. Het was heel moeilijk, waardoor ik heel onverschillig werd. Ik kon me aan God overgeven en zeggen: als U me geneest, aanbid ik U. Als U me niet geneest, aanbid ik U. Ik bad, ik bad heel vaak en God deed veel goeds in mijn hart. Toen sneed een chirurg me open. Hij trof in mijn lichaam geen enkel spoor van de ziekte van Crohn aan. Jezus is de grote geneesheer!"

Yvette Lont Presentator Jan van den Bosch spreekt met Yvette Lont. Yvette is sinds 2002 namens de ChristenUnie lid van de stadsdeelraad van Amsterdam Zuidoost. Zij werkt daarnaast als directeur van Stichting de Rots, een instelling voor zorg aan drugs- en alcoholverslaafden en prostituees. Zelf was zij ook ooit een prostituee en schreef daar een boek over: Van prostituee tot politica.

In zijn preek roept dominee Robert Anthony Schuller op tot het volgen van Jezus Christus. Vertel dus ook anderen over deze dienst! Een fragment: "De lijst van dingen waartegen we vechten is meestal behoorlijk lang. Waar bent u mee belast? Waar vecht u tegen? Christus is vandaag hier. Hij is gekomen om u te helpen met al uw worstelingen. De Bijbel bevat de sleutels tot onze bevrijding. We moeten geloven. We moeten erkennen wie Christus was en is. Hij is de vleesgeworden, mensgeworden God die gekomen is om ons te vertellen hoe we ons leven moeten leiden. Niet zomaar bestaan, maar waarlijk leven." [Naar begin]




Alles over de kerstconcerten

Naar www.kerstconcerten2007.nl Alles wat u over de Hour of Power kerstconcerten wilt weten kunt u vinden op kerstconcerten2007.nl.

Informatie over de artiesten, de concertagenda met kaarten van de locaties en een aantal muziekbestanden om al een beetje in de kerstsfeer te komen.



Ga naar www.kerstconcerten2007.nl of reserveer direct uw toegangskaarten.
[Naar begin]


Word nu donateur
van Hour of Power

Hour of Power verkondigt Gods liefde aan alle mensen in Nederland, omdat we geloven dat God met ieder van hen een persoonlijke relatie wil ontwikkelen. U kunt deel uitmaken van deze missie door nu donateur te worden. Uw steun is hard nodig, want Hour of Power ontvangt geen overheidssubsiedie.

... en help mee met
de verspreiding van
geloof, hoop en liefde

Vindt u het belangrijk dat Hour of Power de boodschap van Gods liefde blijft verkondigen? Word dan nu donateur. Als blijk van dank sturen wij u graag een prachtig welkomstgeschenk: 'God houdt van u en ik ook', geschreven door dominee Robert H. Schuller.

'God houdt van u en ik ook' van dominee Schuller sr.


Ja, ik word
donateur!






Het bestellen van producten via onze website is snel en wij garanderen u dat uw electronische machtiging of credit cardbetaling volledig veilig is!

Ons gebedsteam
bidt voor u!

Heeft u zorgen en wilt u dat er voor u gebeden wordt? Stuurt u dan een gebedsverzoek naar ons gebedsteam.

Hour of Power
Postbus 22
1250 AA LAREN

Tel: 035-5380588
Fax: 035-5380611
info@hourofpower.nl
www.hourofpower.nl

Postbank: 13800, Laren
ABN-Amro: 404771904, Hilversum

KBC (Belgie): 736000364119
IBAN: BE39736000364119
BIC/SWIFT code: KREDBEBB