Ga naar onze website
GROTE LETTERS / KLEINE LETTERS
AAN- / AFMELDEN
WEEK 51, 2007

Deze week:



We worden door God geroepen met een doel

In de laatste dienst voor Kerstmis preekt dominee Robert Anthony Schuller over de Gods genade. "God heeft ons genade geschonken en ons verlost, zodat we gesterkt en gemotiveerd en geïnspireerd worden om zo te worden als God bedoeld heeft en om zijn wil uit te voeren. En om te streven naar dat wat Hij met ons leven voorheeft. We worden door God geroepen met een doel."

Ans Markus Presentator Jan van den Bosch - die vanavond het laatste kerstconcert presenteert - spreekt met kunstenares Ans Markus. Tussen 1986 en 1990 kreeg zij landelijke bekendheid met dubbelportretten van moderne meesters als Picasso, Léger en Klee. Zij is met name bekend vanwege haar schilderijen van vrouwen in windsels. In Hour of Power vertelt zij over de vrouw achter haar eigen windsels.
[Naar begin]


André Rouvoet in kerstuitzending Hour of Power

Jan van den Bosch met André Rouvoet Vice-premier André Rouvoet is aanstaande dinsdagmorgen te gast in onze feestelijke kerstviering (Eerste Kerstdag om 10.00 uur op RTL5). Hij vertelt wat het kerstfeest voor hem betekent en doet dat op een manier die persoonlijker is dan u wellicht van een vice-premier zou verwachten. "Kerst is een feest van hoop. Ik voel dat ook in mijn eigen leven en je merkt dat je bent aangewezen op de genade van God, die zó ver is gegaan! Hij zei: Ik zie om naar een wereld die dat niet verdient en Ik zend mijn Zoon daarnaartoe. Dat is voor mij het houvast van Kerst."

Een keur aan muzikale gasten werkt mee om deze kerstdienst voor iedereen tot een onvergetelijke ervaring te maken. ‘Mr. Piano’ Roger Williams, gospel-grootheid Nita Whitaker, de getalenteerde (blinde) zanger/pianist Ken Medema, het vermaarde koor van de Crystal Cathedral, het orkest dat de diensten iedere week begeleidt, Sean Groombridge die het 16.000 (!) pijpen tellende orgel bespeelt en het Crystal Cathedral kinderkoor. Voor meer informatie kunt u terecht op www.kerstuitzending.nl.

Eerste Kerstdag om 10.00 uur op RTL5

Vertel vrienden en familie ook over deze speciale kerstviering!







Volgende week is er in verband met de feestdagen geen e-mail nieuwsbrief.
[Naar begin]

Help mee met
de verspreiding van
geloof, hoop en liefde

Het is een algemene behoefte van iedere mens: hoop en liefde. Lang niet iedereen hééft hoop en het gevoel geliefd te worden. Hour of Power wil daar verandering in brengen door te laten zien dat God van iedereen houdt en graag een persoonlijke relatie wil ontwikkelen. En dat maakt verschil!

Word nu donateur
van Hour of Power

U kunt deel uitmaken van deze missie door nu donateur te worden. Uw steun is hard nodig, want Hour of Power ontvangt geen overheidssubsidie. Als blijk van dank sturen wij u graag een prachtig welkomstgeschenk: 'God houdt van u en ik ook', geschreven door dominee Robert H. Schuller.

'God houdt van u en ik ook' van dominee Schuller sr.


Ja, ik word
donateur!






Het bestellen van producten via onze website is snel en wij garanderen u dat uw electronische machtiging of credit cardbetaling volledig veilig is!

Ons gebedsteam
bidt voor u!

Heeft u zorgen en wilt u dat er voor u gebeden wordt? Stuurt u dan een gebedsverzoek naar ons gebedsteam.

Hour of Power
Postbus 22
1250 AA LAREN

Tel: 035-5380588
Fax: 035-5380611
info@hourofpower.nl
www.hourofpower.nl

Postbank: 13800, Laren
ABN-Amro: 404771904, Hilversum

KBC (Belgie): 736000364119
IBAN: BE39736000364119
BIC/SWIFT code: KREDBEBB