GROTE LETTERS / KLEINE LETTERS
AAN- / AFMELDEN
WEEK 33 2008

Deze week:


Symbool van ons geloof

Aanstaande zondag verzorgt dominee Schuller senior de schriftlezing. Hij leest uit een van de meest geciteerde teksten: Romeinen 8. "Wat zal ons scheiden van de liefde van Christus? Tegenspoed, ellende of vervolging, honger of armoede, gevaar of het zwaard? Maar wij zegevieren in dit alles glansrijk dankzij Hem die ons heeft liefgehad." Na de schriftlezing zingt het Noorse koor SKRUK het lied 'My Help Comes from the Lord'. Hierna spreekt dominee Schuller senior met de theoloog Stephen Post.

Dominee Robert Anthony Schuller preekt over het kruis. "Als we kijken naar het kruis van Jezus Christus is dat het symbool van ons geloof dat onze zonden vergeven zijn en dat hoop herboren is. Het kruis is een symbool van ons geloof. Ons geloof in de God die voor ons stierf: Hij zal ons onze zonden vergeven. Hij geeft ons de sleutels van de hemel en Hij laat ons met Hem leven in het paradijs. Het is het symbool van het kruis. Een symbool van ons geloof."
[Naar begin]


Hour of Power contactmiddagen

Hour of Power organiseert diverse contactmiddagen in het land, waar kijkers elkaar kunnen ontmoeten. De goede reacties op de try-outs in het voorjaar zijn alle reden om nu een serie Hour of Power contactmiddagen te organiseren op verschillende locaties.

U bent van harte uitgenodigd! Hour of Power gaat het land in om het contact met haar kijkers op te bouwen en mensen de gelegenheid te geven met elkaar in gesprek te gaan. Juist die ontmoeting met elkaar werkt zowel ontspannend als opbouwend.

Op onze website vindt u meer informatie over deze informele bijeenkomsten.
[Naar begin]

Help mee met
de verspreiding van
geloof, hoop en liefde

Het is een algemene behoefte van iedere mens: hoop en liefde. Lang niet iedereen hééft hoop en het gevoel geliefd te worden. Hour of Power wil daar verandering in brengen door te laten zien dat God van iedereen houdt en graag een persoonlijke relatie wil ontwikkelen. En dat maakt verschil!

Word nu donateur
van Hour of Power

U kunt deel uitmaken van deze missie door nu donateur te worden. Uw steun is hard nodig, want Hour of Power ontvangt geen overheidssubsidie. Als blijk van dank sturen wij u graag een prachtig welkomstgeschenk: 'Ontdek Gods richting voor uw leven', geschreven door dominee Robert Anthony Schuller.

'Ontdek Gods richting voor uw leven' van dominee Robert A. Schuller


Ja, ik word
donateur!







Het bestellen van producten via onze website is snel en wij garanderen u dat uw electronische machtiging of credit cardbetaling volledig veilig is!




Ons gebedsteam
bidt voor u!

Heeft u zorgen en wilt u dat er voor u gebeden wordt? Stuurt u dan een gebedsverzoek naar ons gebedsteam.
Hour of Power - Postbus 22 - 1250 AA LAREN - Tel: 035-5380588 - Fax: 035-5380611
info@hourofpower.nl - www.hourofpower.nl - Postbank: 13800, Laren - ABN-Amro: 404771904, Hilversum
KBC (Belgie): 736000364119 IBAN: BE39736000364119 BIC/SWIFT code: KREDBEBB