GROTE LETTERS / KLEINE LETTERS
AAN- / AFMELDEN
WEEK 35 2008

Deze week:


Gebedszondag in de Crystal Cathedral

Aanstaande zondag staat de uitzending van Hour of Power in het teken van gebed: het is gebedszondag in de Crystal Cathedral.

Willy AamesDominee Robert A. Schuller ontvangt Willie Aames (foto) als gast. Willie was een gevierd acteur en verdiende miljoenen dollars met zijn werk. Veel geld gaf hij helaas uit aan zijn drugsverslaving. Gelukkig leerde hij Jezus kennen en dat veranderde zijn leven voorgoed.

Presentator Jan van den Bosch spreekt met kinderboekenschrijfster Else Vlug. Zij voelt het als haar roeping om zich met hart en ziel in te zetten voor kinderen. Via allerlei evenementen en haar boeken probeert zij kinderen kennis te laten maken met Jezus Christus. Ook was zij initiatiefnemer van Stichting Chris, een christelijke hulplijn, waar kinderen terechtkunnen met hun problemen.

Dominee Robert A. Schuller preekt over de tekst uit Filipenzen 4 vers 6 en 7: "Wees over niets bezorgd, maar vraag God wat u nodig hebt en dank hem in al uw gebeden. Dan zal de vrede van God, die alle verstand te boven gaat, uw hart en gedachten in Christus Jezus bewaren."
[Naar begin]


Mogen wij voor u bidden?

Zoals u misschien wel weet, heeft Hour of Power een gebedsteam in Nederland. Dit bestaat uit ongeveer 150 mensen uit het hele land, die elk in eigen verband bidt voor de noden van onze kijkers. De één bidt alleen, de ander met zijn of haar gebedskring of aan tafel in het gezin.

Indien u daar behoefte aan heeft, mag u een gebedsverzoek naar ons toe sturen. Ons gebedsteam zal dan twee weken lang bidden voor de punten die u aan ons toevertrouwt. Wij respecteren uiteraard uw privacy en gaan daarom zorgvuldig met uw gegevens om. Dat bidden werkt, blijkt uit de vele reacties die wij mogen ontvangen van mensen voor wie ons team heeft mogen bidden.

Wilt u ons gebedsteam om ondersteuning vragen, kies dan de optie 'Gebedsteam' op de contactpagina op onze website en stuur ons uw verzoek.
[Naar begin]


Overzicht van Hour of Power evenementen

De website van Hour of Power is uitgebreid met een speciale pagina die gewijd is aan evenementen van Hour of Power. Wij merkten dat er behoefte is aan een duidelijk overzicht van onze evenementen, die in aantal en omvang toenemen. Op deze pagina vindt u zo'n overzicht. Door middel van evenementen verspreid over het hele land willen we kijkers van Hour of Power met elkaar in contact brengen. Wij hopen u bijvoorbeeld te ontmoeten op een van onze contactmiddagen of kerstconcerten.

Ga meteen naar het overzicht.
[Naar begin]

Help mee met
de verspreiding van
geloof, hoop en liefde

Het is een algemene behoefte van iedere mens: hoop en liefde. Lang niet iedereen hééft hoop en het gevoel geliefd te worden. Hour of Power wil daar verandering in brengen door te laten zien dat God van iedereen houdt en graag een persoonlijke relatie wil ontwikkelen. En dat maakt verschil!

Word nu donateur
van Hour of Power

U kunt deel uitmaken van deze missie door nu donateur te worden. Uw steun is hard nodig, want Hour of Power ontvangt geen overheidssubsidie. Als blijk van dank sturen wij u graag een prachtig welkomstgeschenk: 'Ontdek Gods richting voor uw leven', geschreven door dominee Robert Anthony Schuller.

'Ontdek Gods richting voor uw leven' van dominee Robert A. Schuller


Ja, ik word
donateur!







Het bestellen van producten via onze website is snel en wij garanderen u dat uw electronische machtiging of credit cardbetaling volledig veilig is!



Ons gebedsteam
bidt voor u!

Heeft u zorgen en wilt u dat er voor u gebeden wordt? Stuurt u dan een gebedsverzoek naar ons gebedsteam.
Hour of Power - Postbus 22 - 1250 AA LAREN - Tel: 035-5380588 - Fax: 035-5380611
info@hourofpower.nl - www.hourofpower.nl - Postbank: 13800, Laren - ABN-Amro: 404771904, Hilversum
KBC (Belgie): 736000364119 IBAN: BE39736000364119 BIC/SWIFT code: KREDBEBB