(Wordt deze e-mail nieuwsbrief niet goed weergegeven, bekijk dan onze online versie)


GROTE LETTERS / KLEINE LETTERS
AAN- / AFMELDEN
WEEK 6 2009


Ken Duncan spreekt in de Crystal Cathedral

Ken Duncan Na Walt Kallestad, Lee Strobel en John C. Maxwell zal de preek aanstaande zondag verzorgd worden door de Australiër Ken Duncan. Duncan is een wereldberoemd fotograaf; minder bekend is misschien dat hij ook een begaafd spreker is. Hoewel hij alom lof en bewondering oogst voor zijn werk, ziet Ken zichzelf als ´gemiddelde fotograaf met een groot God.´ Hij gelooft dat hij zijn talenten van God heeft gekregen en dat het zijn taak is de ontzagwekkende pracht van de natuur op de gevoelige plaat vast te leggen, zodat anderen ervan kunnen genieten.

Zondag spreekt hij op inspirerende wijze over het avontuur van een leven met God, een leven zonder angsten, want "ik ben tegen alles bestand door hem die mij kracht geeft."

Op onze website vindt u meer informatie over Ken Duncan.


Op de bres voor kinderen in nood

Dominee Schuller ontvangt de christelijke caberetiér Nazareth in de Crystal Cathedral, waarna Jan van den Bosch Robert Smits interviewt, die zich inzet voor de straatkinderen in de Braziliaanse miljoenenstad Rio de Janeiro. Daar geeft hij kinderen voedsel, onderdak en scholing en laat hen zien dat er een leven mogelijk is buiten de criminaliteit of prostitutie. De situaties waarin de kinderen verkeren zijn vaak hartverscheurend, maar helaas de dagelijkse praktijk.


Vernieuwde e-mailservices

Hour of Power heeft haar dagelijkse e-mailservices een opknapbeurt gegeven: de opmaak komt nu overeen met die van de website en ook deze e-mail nieuwsbrief. Neem een (uiteraard) gratis abonnement op deze service en ontvang voortaan iedere dag een inspirerend gebed, overdenking, uitspraak van Jezus of tekst van van dominee Schuller of andere geestelijk leiders in uw inbox.

U kunt een keuze maken voor een Nederlandse of Engelse tekst. Aanmelden (en eventueel afmelden) gaat snel en bijzonder eenvoudig. Wilt u geen abonnement, maar eerst even kijken wat het eigenlijk is, gebruik dan de onderstaande links:

Gebed van de dag Elke dag een gebed
Overdenking van de dag Elke dag een overdenking
Jezus zegt Elke dag een uitspraak van Jezus
Inspirational Thoughts Elke dag een inspirerende gedachte
[Naar begin]

Word nu donateur
van Hour of Power

De uitzendingen van Hour of Power worden niet gesubsidieerd en kunnen alleen bestaan door de steun van kijkers. Simpel gezegd: zonder donateurs is er geen uitzending. Daarom doen wij ook een beroep op u. Word vandaag nog donateur als de uitzendingen u tot inspiratie en bemoediging zijn, zodat ook anderen erdoor gesteund kunnen worden. Als blijk van dank sturen wij u graag het boek 'Zonder geloof kan ik niet functioneren' met daarin 50 van de mooiste interviews uit Hour of Power.

'Ontdek Gods richting voor uw leven' van dominee Robert A. Schuller


Ja, ik word
donateur!







Ons gebedsteam
bidt voor u!

Heeft u zorgen en wilt u dat er voor u gebeden wordt? Stuurt u dan een gebedsverzoek naar ons gebedsteam.

In de webshop:

Fotoboek Crystal Cathedral

Koffietafelboek Crystal Cathedral
De mooiste foto's van de Crystal Cathedral, van het vroegste begin in de openluchtbioscoop tot vandaag.

Snel naar de webshop

-
Hour of Power - Postbus 22 - 1250 AA LAREN - Tel: 035-5380588 - Fax: 035-5380611
e-mail - www.hourofpower.nl - Postbank: 13800, Laren - ABN-Amro: 404771904, Hilversum
KBC (Belgie): 736000364119 IBAN: BE39736000364119 BIC/SWIFT code: KREDBEBB
Hour of Power is aangemerkt als
Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI)
-