(Wordt deze e-mail nieuwsbrief niet goed weergegeven, bekijk dan onze online versie)


GROTE LETTERS / KLEINE LETTERS
WEEK 10 2009


Uw eigen voornaam boven deze nieuwsbrief?

Wij zouden het fijn vinden als we u bij de volgende e-mail nieuwsbrief persoonlijk mogen begroeten. Nu staat er bovenaan 'Beste abonnee', maar daar kan uw eigen voornaam staan. Wel zo persoonlijk. Als u nu rechts bovenin klikt op 'deze link', kunt u vervolgens uw naam opgeven. Ook kunt u zich abonneren op andere e-mail services, zoals het Gebed van de dag of de Overdenking van de dag. En dit alles kost u nog geen minuut van uw tijd!


Suzette Caldwell: ja, u kunt het!

Suzette CaldwellAanstaande zondag zal Suzette Caldwell preken in Hour of Power. Suzette Caldwell heeft een intense vastberadenheid om Gods plan voor haar leven te volgen. Ze heeft haar leven gewijd aan het leven volgens de Bijbel. Caldwell gelooft sterk dat eenieder die bereid is te ‘wandelen in geloof’ en te vertrouwen op God, zijn of haar dromen en verlangens bewaarheid ziet worden.

Naast Caldwell zijn ook onder anderen Bill Hybels, Lee Strobel en John C. Maxwell regelmatig terugkerende sprekers. Met deze uitbreiding van sprekers wil het bestuur van de Crystal Cathedral een zo divers mogelijk publiek enthousiasmeren voor het geloof in Jezus Christus.

Caldwell zal preken over het thema 'Yes, you can!' (ja, u kunt het). "Vandaag zeg ik u met alle gezag en macht die God mij geeft door Jezus Christus: Ja, u kunt het. We kunnen in geloof bidden en een verschil maken. Want als u bidt en gelooft, zult u ontvangen. Als u bidt, bid dan met alle hevigheid, geloof en passie die u kunt opbrengen."

Op onze website kunt u nader kennismaken met Suzette Caldwell.


'Heb vertrouwen, er zijn kansen zat'

Michael MaidenDominee Schuller ontvangt Michael Maiden in de Crystal Cathedral. Michael (zie foto hiernaast) is een wereldberoemde beeldhouwer en heeft in de afgelopen 20 jaar meerdere beeldjes van adelaars ontworpen voor donateurs van de Eagles Club.

Maidens boodschap is: "Heb vertrouwen, er zijn kansen zat. Dat denkt de adelaar ook als hij op jacht gaat. Hij vertrouwt erop dat hij iets vangt voor z'n kuikens. De adelaar staat symbool voor elke dag vertrouwen hebben."


'Hij is er gewoon voor me'

Jan van den Bosch spreekt met Natasja Voordes. Natasja keek negen jaar geleden 'toevallig' naar Hour of Power en dat zette haar leven op de kop.

Zij hoorde een zanger zingen over de zoektocht in het leven naar liefde. "De liefde, de waarheid, is Jezus Christus en daar zijn we eigenlijk allemaal naar op zoek. Wij hebben dat allemaal in ons, alleen zoeken we dat soms op de verkeerde plekken. God heeft mij genezen van pijn, van eenzaamheid. Nu mag ik weten dat ik mag leven voor Hem en waardevol ben. Ik heb vaak de indruk dat Hij mij omarmt, Hij is er gewoon voor me."
[Naar begin]

Meld u nu aan voor deze e-mail nieuwsbrief en eventueel andere services.

Word nu donateur
van Hour of Power

De uitzendingen van Hour of Power worden niet gesubsidieerd en kunnen alleen bestaan door de steun van kijkers. Simpel gezegd: zonder donateurs is er geen uitzending. Daarom doen wij ook een beroep op u. Word vandaag nog donateur als de uitzendingen u tot inspiratie en bemoediging zijn, zodat ook anderen erdoor gesteund kunnen worden. Als blijk van dank sturen wij u graag het boek 'Zonder geloof kan ik niet functioneren' met daarin 50 van de mooiste interviews uit Hour of Power.

'Ontdek Gods richting voor uw leven' van dominee Robert A. Schuller


Ja, ik word
donateur!







Ons gebedsteam
bidt voor u!

Heeft u zorgen en wilt u dat er voor u gebeden wordt? Stuurt u dan een gebedsverzoek naar ons gebedsteam.

In de webshop:

-
Hour of Power - Postbus 22 - 1250 AA LAREN - Tel: 035-5380588 - Fax: 035-5380611
e-mail - www.hourofpower.nl - ING: 13800 - Rabobank: 1009.95.985
KBC (Belgie): 736000364119 IBAN: BE39736000364119 BIC/SWIFT code: KREDBEBB
Hour of Power is aangemerkt als
Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI)
-