GROTE LETTERS / KLEINE LETTERS
WEEK 51 2009
 

Beste Vriend(in),

Afgelopen dinsdag zijn we van start gegaan met onze kerstconcerten. Wij zijn verheugd te constateren dat de concerten een groot succes zijn, Bijna alle concerten zijn uitverkocht en de bezoekers genieten met volle teugen. Voor de concerten in Apeldoorn op 18 december en die in Eindhoven en Haarlem op respectievelijk 21 en 22 december zijn nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Wilt u deze unieke belevenis nog meemaken, neem dan contact op met ons kantoor via telefoonnummer 035-5380588 en informeer naar de mogelijkheden.

God roept ons! Hoe doet Hij dat? Hoe openbaart Hij zich aan ons? Het zijn vragen die centraal staan in de komende uitzending van Hour of Power. Bergbeklimmer Craig DeMartino werd op een bijzonder heftige wijze met God geconfronteerd, terwijl de Nederlandse gast, dominee Henk Stoorvogel, God herkent in de geboorte van Jezus. Gastspreker Louis Palau tenslotte spreekt over de uitnodigende God en zijn plannen met ons. Boeiend, net zoals de muziek die zondag in de Crystal Cathedral wordt gespeeld. Met onder een andere een zeer bijzondere groep jongeren die op een fantastische wijze muziek maken met bellen. Ontdek hoe God ook u roept, Zondag RTL5 om 8.00 en 9.00 uur.


Hoe ver gaat God om je aandacht te trekken?

Craig-DeMartinoHet is een vraag die Craig DeMartino zich regelmatig stelde nadat hij als bergbeklimmer een ernstig ongeluk kreeg. In de Crystal Cathedral is hij te gast bij dominee Schuller en vertelt hoe hij een val van 100 meter overleefde. Hij ziet het als een wonder dat hij bij die val niet op zijn rug, maar op zijn voeten terecht kwam. Natuurlijk raakte hij daarbij ernstig gewond, maar hij kan het navertellen. Hij wil het navertellen, omdat hij na zijn val God beter heeft leren kennen. “Natuurlijk was ik toen dit gebeurde boos, depressief en verward. Boos op God ook. Want net als veel andere mensen geloofde ik wel in God, maar dan wel op de manier zoals het mij paste. In de levensstijl die ik wilde. Later ontdekte ik dat God een heel ander plan met mijn leven had en heeft Hij zich op zijn geheel eigen wijze aan mij geopenbaard.”

 

Jezus maakt mogelijk dat wij God echt leren kennen

Henk StoorvogelJan van den Bosch ontvangt de jonge dominee Henk Stoorvogel. Hij is verbonden aan de vrije evangelische gemeente in Zwolle waar hij wekelijks 2500 mensen in de kerk heeft. Hij heeft gemerkt dat Jezus levens radicaal verandert. Positief verandert. Waar dingen stuk waren worden ze geheeld. Voor iedereen. Omdat Jezus van alle mensen houdt. Hoe gebutst of beschadigd je ook bent, Jezus zegt:”IK hou van jou!” De komende kerstperiode is een tijd dat weer veel meer mensen naar de kerk gaan. In de kersttijd is dat ‘legitiem’. “En als je dan in de kerk bent, durf dan aan God te vragen iets van zichzelf aan jou te laten zien” zegt Stoorvogel.”Hij zal het doen, net zoals hij zijn zoon Jezus Christus naar de aarde gezonden heeft zodat wij kennis kunnen maken met de realiteit van God.”    

God nodigt je uit

Louis PalauZondag maken we kennis met de Argentijnse predikant Louis Palau. Een man die meer dan 50 boeken schreef en onder andere via de radio miljoenen mensen bereikt in 72 landen.
Hij spreekt over de uitnodiging die God aan ons allen doet om ons leven aan Hem te geven. Veel mensen twijfelen er aan of zij wel goed genoeg zijn voor God. Zij hebben verborgen zonden die alleen zij zelf en God kennen. God vergeeft hen, want Hij is een liefdevolle God. De uitnodiging die God doet is simpel. Hij zegt “kom”, een woord dat iedereen begrijpt. Als wij ingaan op die simpele uitnodiging zal God ons rust in ons leven geven.Ook over wat wij op ons geweten hebben. Hij wil zin geven aan ons leven en zal zich persoonlijk aan ons bekend maken. De enige investering die wij moeten doen is de tijd nemen om naar hem te luisteren.

Wij hebben nu 711 nieuwe donateurs mogen begroeten.

bedankt!Maar we hopen nog steeds om dit jaar 1000 nieuwe donateurs te mogen inschrijven Wordt u ook donateur? We hebben u hard nodig, want zonder donateurs kunnen wij onze wekelijkse uitzending niet maken. Wij stellen het zeer op prijs als u wilt overwegen ons te steunen. Om u aan te melden als donateur klikt u hier. We hebben een mooi welkomstgeschenk voor u in petto in de vorm van het boek Crisis?! Wordt een denker vanuit mogelijkheden.


Bent u al donateur dan wilt u misschien overwegen om uw bijdrage te verhogen of kent u andere mensen die u over het donateurschap kunt vertellen. U helpt er ons enorm mee.

Help gedetineerden via gebed tot God te komen.

gedetineerde Twee weken geleden zijn wij een actie gestart om in samenwerking met gevangenispredikant ds. Jan Eerbeek zoveel mogelijk van de 50.000 gevangenen  die ons land telt, gratis het gebedenboekje '1 minuut voor God' aanbieden. Zodat zij kennis kunnen maken met de God die van hen houdt. Helpt u mee? Voor elke 5 euro die wij als donatie ontvangen kunnen wij één gedetineerde een boekje overhandigen. U kunt uw bijdrage overmaken op rekening 13800 t.n.v. Hour of Power, Laren onder vermelding van 'kerstactie gedetineerden'.

Wilt u voor uzelf ook de gebedenboekjes bestellen dan kan dat hier.

 

 

 

 

 

[Naar begin]

Wilt u zich aan- of afmelden voor deze nieuwsbrief, klikt u op [PREFERENCES].


 

Word nu donateur
van Hour of Power

De uitzendingen van Hour of Power worden niet gesubsidieerd en kunnen alleen bestaan door de steun van kijkers. Simpel gezegd: zonder donateurs is er geen uitzending.

Daarom doen wij ook een beroep op u. Word vandaag nog donateur als de uitzendingen u tot inspiratie en bemoediging zijn, zodat ook anderen erdoor gesteund kunnen worden. Als blijk van dank sturen wij u graag het boek Crisis?! Wordt een denker vanuit mogelijkheden.


Crisis Ja, ik word
donateur!






Verloopt de verwezenlijking van uw dromen en doelstellingen moeizaam, terwijl het ook een klinkend succes zou kunnen zijn? Staat het huilen u nader dan het lachen? Gaat u gebukt onder problemen, bent u gefrustreerd door ontmoedigingen, somber door zorgen? Is het leven een sleur, bent u het zat en gebeurt er niets waar u nog gelukkig van wordt?
Dan is dit boek u op het lijf geschreven! Een uitgelezen kans om uw instelling en uw leven te veranderen....

Ons gebedsteam
bidt voor u!

Heeft u zorgen en wilt u dat er voor u gebeden wordt? Stuurt u dan een gebedsverzoek naar ons gebedsteam. Zij zullen voor u en uw verzoek bidden.

gebed

 

Heeft u onze kalender voor 2010 al in huis?

kalender

De Onze Vader Kalender 2010 bevat niet alleen prachtige foto's en ruimte om uw afspraen te noteren, maar is ook bedoeld als praktisch hulpmiddel om dagelijks te putten uit de krachtbron van het gebed.

NU € 10,00

Bestel hem hier

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

Hour of Power - Postbus 22 - 1250 AA LAREN - Tel: 035-5380588 - Fax: 035-5380611
e-mail - www.hourofpower.nl - ING: 13800 - Rabobank: 1009.95.985
KBC (Belgie): 736000364119 IBAN: BE39736000364119 BIC/SWIFT code: KREDBEBB

 

Hour of Power is aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI)
-